Usein kysytyt kysymykset

Usein kysytyt kysymykset

Miksi en saanut tilausvahvistusta?

Tilausvahvistus tulisi saapua automaattisesti sähköpostiosoitteeseesi, mikäli tilaus on onnistunut. Joskus tilausvahvistus saattaa kuitenkin hukkua roskaposti -tai tarjoukset -kansioon, joten tarkistathan ne. Ota aina yhteyttä asiakaspalveluun, jos et tunnin sisällä tilauksen tekemisestä ole vastaanottanut tilausvahvistusta sähköpostiisi.

Missä tilaukseni viipyy?

Tilauksesi on varmasti jo matkalla. Suomen postilla valitettavasti tapahtuu ajoittain viivästyksiä. Normaali toimitusaikamme on 2-5 arkipäivää riippuen toimitustavasta. Mikäli valitsit tilauksellesi toimitustavaksi Postipaketin tai DHL Express -kuriiritoimituksen, näet toimitusvahvistuksesta löytyvällä seurantatunnuksella pakettisi tilanteen. 

Miten voin maksaa tilaukseni?

Verkkokaupassamme voit maksaa millä tahansa maksukortilla (VISA, AMEX, MasterCard & Maestro). 

Lisäksi käytössä on BitPayn tarjoama BitCoin maksupalvelu, tilisiirto, sekä Klarnan laskutuspalvelu.

Kuinka kauan toimitus kestää?

Normaali toimitusaikamme paketeille on 2-3 arkipäivää. DHL Express -kuriiritoimituksella toimitusaika on 1-2 arkipäivää.

Meistä riippumattomista syistä postin kulku saattaa joskus kestää kauemmin (esim. jouluruuhka, ongelmat lajittelukeskuksessa, lentoliikenteen myöhästymiset jne), joten emme voi antaa toimitusaika-takuuta.

Mistä löydän seurantatunnuksen tilaukselleni?

Seurantakoodin löydät toimitusvahvistuksesta, joka lähetetään automaattisesti sähköpostiisi kun tilauksesi lähtee meiltä. Kirjetoimituksille meillä ei valitettavasti ole tarjolla seurantaa.

Mitä ovat makutiivisteet ja mihin niitä voi käyttää?

Makutiivisteet ovat elintarvikekäyttöön hyväksyttyjä aromivalmisteita. Aromivalmisteita käytetään laajasti elintarviketeollisuudessa, voit siis helposti löytää verkkokaupastamme suosikkilimonadisi tai -leivoksesi makuisen makutiivisteen. Makutiivisteillä maustat niin veden, leivonnaiset kuin vaikkapa jogurtin tai rahkan.

Voisiko suosikkimakuni saada valikoimaan?

Olemme mielestämme melko hyviä valitsemaan valikoimaamme parhaimmat maut, mutta täydellisiä emme ole mekään. Ota rohkeasti yhteyttä! Kuuntelemme mielellämme asiakkaiden mielipiteitä uusista tuotteista joita verkkokauppamme tulisi tarjota.

Haluaisin palauttaa tilaukseni, miten toimin?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin saat palautusohjeet. Huomioithan kuitenkin, että emme voi hygienia ja turvallisuussyistä ottaa vastaan makutiviisteitä, joiden korkki on aukaistu ja sinetti vioittunut.

Mikä on DHL Express?

DHL on maailmanlaajuinen saksalainen kuljetus- ja kuriiripalveluyhtiö, jonka Express -toimitustavalla on mahdollista saada lähetys nopeasti 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksesta  suoraan kotiovelle.

Tilauksestani puuttui tilaamani tuote tai se oli väärä, mitä tehdä?

Ainakin toistaiseksi tilaukset kerätään ja pakataan perinteisesti ihmisvoimin, joten virheitäkin voi tapahtua, vaikka pyrimme niitä välttämäänkin. Ota yhteyttä sähköpostilla asiakaspalvelu@aftertaster.fi tai Messengerin kautta sivuiltamme niin toimitamme puuttuvat tuotteet mahdollisimman nopeasti.

Vastaanottamani lähetys oli vaurioitunut.

Pyrimme pakkaamaan tilaukset aina mahdollisimman hyvin, jotta tälläisiltä vältyttäisiin, mutta aina välillä paketteja rikkoontuu kuljetuksessa tai lajittelukoneessa. Ota kuva läheyksestä ja lähetä se meille sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@aftertaster.fi tai sivuilta löytyvällä Messengerillä, niin korvataan mahdollisesti vaurioituneet tuotteet.

Saamani tiivistepullo oli vuotanut.

Toisinaan makutiivisteen korkki voi olla viallinen tai vaurioitunut kuljetuksessa, joka voi johtaa vuotamiseen. Ota kuva vuotaneesta pullosta ja/tai kastuneesta lähetyksestä ja se meille sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@aftertaster.fi tai sivuilta löytyvällä Messengerillä. Pyrimme aina korvaamaan mahdolliset vuodot.

Miten perun tilaukseni?

Ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@aftertaster.fi tai sivuilta löytyvällä Messengerillä, jotta ehdimme toimimaan ennen tilauksen lähetystä. Sinulla on kuitenkin myös täysi 14 päivän peruutusoikeus tuotteiden vastaanottamisesta alkaen. Ota tällöinkin yhteyttä asiakaspalveluumme, niin saat palautusohjeet. Huomioithan kuitenkin, että emme voi hygienia ja turvallisuussyistä ottaa vastaan makutiviisteitä, joiden korkki on aukaistu ja sinetti vioittunut.

Sain ylimääräisen tuotteen, jota en tilannut.

Toisinaan varastoltamme löytyy kaikenlaista ylimääräistä makutiivistettä ja tavaraa, joita pakkaajat jakavat tilaajalahjoina asiakkaille. Tällöin tuotteessa on yleensä Kiitos -tarra. Mikäli tuotteessa ei ole mitään lisämerkintää tai tarraa, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Emme normaalisti lähde pyytelemään väärin keräiltyjä tuotteita takaisin, mutta luultavasti tällöin myös varastosaldomme ovat pielessä ja korjaisimme ne lähetystä vastaavaksi.

En ehtinyt noutamaan tilaustani Postista, mitä tehdä?

Tilauksia säilytetään postissa kaksi täyttä kalenteriviikkoa. Mikäli et ehdi hakemaan tilaustasi niin lähetys palautuu meille takaisin. Palautuminen kestää pitkään, pahimmillaan 2-3 viikkoa. Kun tilaus on palautunut meille takaisin, voimme lähettää sen uudelleen uusia postikuluja vastaan tai vaihtoehtoisesti peruuttaa sen ja tehdä maksunpalautuksen tuotteiden osalta. Toimituskuluja ei palauteta.


Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Heitä viestiä asiakaspalveluumme sivun oikeasta alareunasta löytyvän Messengerin avulla tai sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@aftertaster.fi.

Tyhmiä kysymyksiä ei olekaan, mutta ammattitaitoisesta asiakaspalvelustamme huolimatta vastauksemme voivat kuitenkin sitä olla. Toivottavasti osaamme kuitenkin auttaa kysymyksesi tai ongelmasi kanssa.

sunnuntai,maanantai,tiistai,keskiviikko,torstai,perjantai,lauantai
tammikuu,helmikuu,maaliskuu,huhtikuu,toukokuu,kesäkuu,heinäkuu,elokuu,syyskuu,lokakuu,marraskuu,joulukuu
Meillä ei ole tarpeeksi varastosa. Vain [max] jäljellä :(
Selaa toivelistaaPoista toivelista
Ostoskori

Ostoskori on tyhjä.

Palaa ostoksille

Lisää huomautus Muokkaa huomautusta
Arvioi toimituskulut
Lisää alennuskoodi

Arvioi toimituskulut

Lisää alennuskoodi

Alennuskoodin voi lisätä myös kassalla